Blive medlem af Sønderjyllands største jagtforening – Haderslev Jægerforening – gennem dette fællesskab får du adgang til et aktivt Jægerfællesskab:

1. Adgang til træning på Riffelskydebane på Haderslev Vesterskov skydebane, Indskydning, skydning mod løbende vildt, Instruktørhjælp.
  2. Adgang til brug af vores Flugtskydefaciliteter, træning, Instruktørhjælp, support mm.
  3. Adgang til Bueskydning, træning, Instruktørhjælp, uddannelse
  4. Mulighed for deltagelse i foreningsjagter
  5. Mulighed for deltagelse i Kursusaktiviteter – disse slås op på hjemmesiden, så du kan tilmelde dig.

For at blive en del af Haderslev Jægerforening skal du indmelde dig via Danmark Jægerforbund (DJ) – du kommer til indmeldelsesformularen hos DJ ved at klikke her

Du kan også skrive eller ringe til medlemsservice på:   Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.      eller    8888 7500

Har du behov for først at tale med en fra Haderslev Jægerforening, klikke du på fanen ”kontakt” hvor du kan skrive eller ringe til en fra bestyrelsen.