Foreningen råder over 4 skydevogne. Ved disse mobile skydevogne har du mulighed for, at gøre en indsats for at forbedre din skydning, samtidigt med at vi har det sjovt.

Ta gerne en kammerat med !

Alle skytter, hjælper, børn, unge og gamle opfordres til at bruge lyddæmpende beskyttelse samt skyde-/beskyttelsesbriller.

Udlejning

Foreninger og private har mulighed for at leje foreningens flugtskydningsmateriel, dog kun ledsaget af en flugtskydningsinstruktør fra Haderslev Jægerforening. Lejer skal selv kunne stille et egnet areal til rådighed for skydningen, idet Haderslev Jægerforening ikke har sådan et areal.

Efter nærmere aftale kan vores flugtskydningsinstruktører medbringe våben, og således danne den perfekte ramme for et firmaevent, polterabend eller intensiv skydetræning.

HUSK: Ved Polterabend (og øvrige skydninger) må ingen af de tilstedeværende have indtaget alkohol, vores instruktører er ansvarlige for sikkerheden, og har således ret til at afbryde/standse skydningen (i den den sammenhæng ydes ingen refusion).

Leje og priser

For priser og hvis du ønsker du at leje en skydevogn, så kontakt  - Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Iflg. loven skal der forefindes en person med gyldigt instruktøruddannelse ved hver skydning. Når du lejer flugtskydningstrailere medfølger således en af Haderslev Jægerforenings uddannede flugtskydningsinstruktører.

Vogn 1 Vogn 2 Vogn 3 Vogn 4

2 x Due//Matic, 12V - fjernbetjent