Lars Lykke Kristensen blev fejret med maner på samme dag som der afholdes generalforsamling i Haderslev Jægerforening - ganske uforberedt startede Lars generalforsamlingen op og da ordet var givet til den valgte dirigent - blev generalforsamlingen afbrudt af dirigenten.

Der var lige noget vi skulle fejle først - ind gennem lokalet kom 16 mand fra Hubertus Hornblæserne i Haderslev og der blev blæst 4 numre til en tydelig rørt Formand - herefter tale ved Næstformand Kim Hansgaard og udlevering af 40 års nål og Diplom fra Danmarks Jægerforbund, samt en vingave fra vores forening.

Arrangementet, eller rettere overraskelsen sluttede med et glas boblevand og lidt kransekage, inden den officielle generalforsamling kom i gang.

STORT TILLYKKE til vores Formand gennem et langt liv.