Der var indkaldt til generalforsamling i Haderslev Jægerforening tirsdag den 25 januar på Hotel Harmonien i Haderslev.

Indkaldelsen var sket via mail og sms og med oplæg på den nye hjemmeside - et flot tilmelding blev det til, hele 37 var tilmeldt generalforsamlingen - TAK til Jægerne for et FLOT fremmøde.

Formand Lars Lykke Kristensen bød velkommen til GN og første punkt var valg af dirigent - herefter blev generalforsamlingen af dirigenten - se Jagt moment, 40 ÅR som Formand, Lars Lykke Kristensen - efter denne lille seance, kunne GN afvikles efter den udsendte dagsorden.

Formanden gav en lang, detaljeret og indholdsrig beretning - hvor han kom langt omkring det forgangne år - beretningen blev godkendt med applaus.

Kasseren gennemgik regnskabet, som trods et svært år på indtægtssiden, grundet manglende skydninger udviste et tilfredsstillende resultat - regnskabet blev godkendt.

Bestyrelsen havde enkelte punkter under forslag - disse blev godkendt - Valg af Formand blev med applaus Lars Lykke Kristensen - valg af nyt bestyrelsesmedlem som afløsning for Frederik Dyhrberg blev Carsten Winther, der vil stå for Hagl og Bue skydning.

Bestyrelsen sluttede med at takke de afgående bestyrelses medlemmer, herunder en glemt fra tidligere - Per Braad og nu afgående Frederik Dyhrberg for deres indsats gennem de forgangne år - begge fik en glas vin karaffel med vort logo indgraveret.

Detaljer omkring generalforsamlingen kommer i referat på hjemmesiden under "Medlemmer"

Tak for en god generalforsamling.