Årets første flugtskydningsdag var længe ventet - Foreningen havde indkøbt yderligere 4 kastemaskiner, dette for at øge sikkerheden og forbedre flowet på banen - og det viste sig i går at være en god investering - Instruktør Carsten havde knoklet med at opsætte de nye vogne og den nye bane på terrænet - så alle maskiner nu stod på linje og der var adgang til de forskellige standpladser på et bredt slået spor i lige linje bag banen - nu kunne der afvikles god Flugtskydning - hvilket også viste sig da Jægerne begyndte at møde frem - en lidt til tider kølig aften, men en god aften fordi vi nu havde fundet løsningen på at kunne få rigtig mange skytter i gennem uden at kompromittere sikkerhed og uden der opstod KØ.

Så nåede du det ikke i går, så kom frisk - vi skyder onsdag jf. hjemmesiden og du er selvfølgelig velkommen til at tage dine jagt kammerater med.

Priser:

24 Duer serie 40 Kr.

40 Duer serie  60 Kr.

1 KS patroner 55 Kr. - Foreningen har tilladelse til salg ag Hagl ammunition.